Rating
(5)
برای تولد دوستم سفارش دادم. از تازگی و طعم خامه خیلی تعریف کردند و راضی بودند. گل ها هم خیلی قشنگ دیزاین شدند. کارتون عالیه.مرسی
کیک Red Velvet
5 سال پیش
گزارش سوء استفاده
مفید بود؟
0
0
0